The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Friday, June 19, 2015

AirAsia Sale : Keliling dunia dengan AirAsia !


Assalammualaikum..

Ehem.. hari ni cerita pasal tiket flight je kan.. kan... ^_^ SALE uolssss...ini bukan je tulang rusuk bergetar ni.. ni mau dompet  hilang ni.. sebab encik suami bakal sorokkan semua menda tu dari pandangan mata ni.. bahahhaaa



Kemanakah destinasi pilihan aku dengan AirAsia ni?

1. Taiwan (dah lama nak pegi wei..)




2. Jepun (nak tengok cherry blossom)


3. Korea (repeat la tu)



4. Krabi? (repeat lagiiii !)



5. Australia (ehem.. banyak duit ko !)



6. Macau



7. Any idea ?



till then, tatababai

What's New

4 comments:

  1. Taiwan kak! bulan November...hihihi..

    ReplyDelete
  2. @Sally Samsaiman

    Jom sally, set date... sok pagi sahur kita godek AA.. kikikii

    ReplyDelete
  3. wahhh best list mu
    tahun depan anak2 peksa besaq tak leh jln2 sgt huhuhu

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^