The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Monday, June 22, 2015

Duit raya sebanyak RMXXXX dah masuk !


Assalammualaikum..

Alhamdulillah... siapa baca entry Aku menang tiket le Taiwan ! hari tu.. ehem.. baru ada masa nak check akaun hari ni.. token sebanyak RMXXXX tu dah masuk... ^__^




Alhamdulillah.. duit raya... hihih.. bila duit dah masuk ni, mula la kepala otak ni nak cari tiket kapal terbang.. kuangkuang... since duit ni adalah hasil dari entry Taiwan, adakah aku akan beli tiket ke Taiwan? Hihihi

Atau ke tempat lain?

AirAsia pun tengah sale sekarang ni.. uish... geram je tengok...

Bak kata Ben Ashaari.. dengan berblogging, kita mampu menjana pendapatan pasif.. alhamdulillah.. Abang Ben pun tak pernah lokek dengan ilmunya.. sentiasa ada untuk membantu orang-orang yang non hado macam aku ni.. sama-sama usaha.. nak duduk sama rendah, berdiri sama tinggi dengan Abang Ben memang tak dapat la.. dia tu tinggi.. sado lagi.. aku ni pendek.. gemuk pulak tu.. hikhikhikk..

Sikit-sikit lama-lama jadi bukit.. tapi apa la salahnya kalau gunung yang korang kejar, sebab... takkan lari gunung dikejar.. ^__^

till then, tatababai

What's New

6 comments:

  1. Tahniah kak anil! masyukkkkkk :D

    ReplyDelete
  2. wah rezeki Ramadan..
    belanja pleaseeeeee! hehehee

    ReplyDelete
  3. wow.. power la kak nie... belanja buffet ramadhan laaa

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, tahniah Anil, Farah tumpang happy atas rezeki yang Anil terima...

    ReplyDelete
  5. rezeki ramadhan..nmpak nya boleh la disebarkan2 segala rezeki itu, agarku berezeki juga..kekekekeke

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^