Terima kasih Zarin......

Assalammualaikum..

Ni cerita minggu lepas.. hihihi... hari tu Zarin tag kat Insta gambar buah kuinin kampung.. gedik tauu.. saje je buat akak terliuq.. hahahaa..

Nak dijadikan cite.. Zarin dah bawakan Kuinin kampung tu semata-mata untuk ahkak comel ni hahh... tapi Zarin ni keje kat KL.. aku ni keje kat Putrajaya.. dah bilanya nak berjumpa.. kang lambat jumpa.. bonyot la kuinin tu kann...

Gigih laa hari Isnin lepas dari Putrajaya aku naik ERL sampai KL Sentral.. pastu naik LRT pulak ke LRT Kelana Jaya semata-mata nak jumpa Zarin ni nak amik Kuinin.. hahahah...

Macih Zarin dan wife... bukan sebiji.. bukan 2 biji.. tapi 6 biji Kuinin yang Zarin bagi.. terima kasih sudi ingatkan akak dan bawakan Kuinin tu untuk akak..  sampai lendut paperbag yang isi Kuinin tu.. nasib baik tak jatuh.. haahaha.. yang tak boleh blah tu.. aku ni dah la naik ERL.. pastu satu gerabak tu bau Kuinin.. kikikiii...




with Zarin

Kuinin yang yummy

zoom in cikit

semua ratah je.. tak sempat pun buat sambal kuinin.. kuangkuanggggg


till then, tatababai

What's New
Share on Google Plus

About Anil Wanina

Hi, I'm Anil. A full-time Assistant IT Analyst with passion on traveling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty, and event.

2 orang suka :

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^