The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Disclaimer

Semua gambar dalam blog ini adalah hakmilik www.anilwanina.com, kecuali jika dinyatakan. Sebarang salinan, cetakan semula, terbitan semula semua gambar dari blog ini tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang keras. Sekiranya anda ingin berbuat demikian, sila minta kebenaran pemilik blog ini terlebih dahulu.

Mungkin saya tidak nampak, tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui apa yang anda lakukan.


Tuesday, June 16, 2015

Terima kasih Zarin......


Assalammualaikum..

Ni cerita minggu lepas.. hihihi... hari tu Zarin tag kat Insta gambar buah kuinin kampung.. gedik tauu.. saje je buat akak terliuq.. hahahaa..

Nak dijadikan cite.. Zarin dah bawakan Kuinin kampung tu semata-mata untuk ahkak comel ni hahh... tapi Zarin ni keje kat KL.. aku ni keje kat Putrajaya.. dah bilanya nak berjumpa.. kang lambat jumpa.. bonyot la kuinin tu kann...

Gigih laa hari Isnin lepas dari Putrajaya aku naik ERL sampai KL Sentral.. pastu naik LRT pulak ke LRT Kelana Jaya semata-mata nak jumpa Zarin ni nak amik Kuinin.. hahahah...

Macih Zarin dan wife... bukan sebiji.. bukan 2 biji.. tapi 6 biji Kuinin yang Zarin bagi.. terima kasih sudi ingatkan akak dan bawakan Kuinin tu untuk akak..  sampai lendut paperbag yang isi Kuinin tu.. nasib baik tak jatuh.. haahaha.. yang tak boleh blah tu.. aku ni dah la naik ERL.. pastu satu gerabak tu bau Kuinin.. kikikiii...




with Zarin

Kuinin yang yummy

zoom in cikit

semua ratah je.. tak sempat pun buat sambal kuinin.. kuangkuanggggg


till then, tatababai

What's New

2 comments:

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^