Kekal cantik dan sihat dengan Mirae Collagen

Assalammualaikum..

Siapa nak cantik?
Siapa nak nampak muda dan sentiasa menarik?

Haih.. mesti la semua nak cantik dan sentiasa nampak muda dan menarik kan... ^_^

Aku nak perkenalkan satu produk ni yang diberi nama Mirae Collagen. Produk ni aku dah cuba sejak sebulan yang lalu.. Apa yang aku boleh sebut tentang produk ni adalah tiada warna, tiada bau dan mengenyangkan..



Tak perlu risau kerana ia boleh diminum oleh sesiapa sahaja tapi tidak sesuai untuk wanita mengandung ye..

Antara kebaikan Mirae Collagen ni adalah :

  • Sokongan tulang rawan , ligamen , otot dan sendi
  • Mengurangkan sakit sendi dan sakit otot
  • Menyuburkan mata dan organ-organ lain
  • Meningkatkan gusi dan gigi kesihatan
  • Meningkatkan kecerdasan mental
  • Mengurangkan kedutan
  • Mencegah tompok penuaan
  • Mengurangkan kemunculan jerawat
  • Mewujudkan lebih kukuh , licin kulit lebih berseri
  • Menggalakkan kulit yang lut, berkilat dan juga tona
  • Menjana semula tisu kulit yang sihat / membina sel-sel kulit baru

Kenapa perlu memilih Mirae Collagen?

Selamat:

  • Genetically Modified Organisma ( Bebas GMO )
  • Bebas BSE - TSE 
  • Bebas Allergen
  • Bebas kimia

Kualiti Tinggi:

  • Premium Bahan Mentah
  • GMP / ISO9001
  • Ujian kawalan

Mudah Untuk Digunakan:

  • Tawar
  • Tidak berwarna
  • Tidak berbau

Efisyen :

  • Profil Asid Amino



Berapa banyak collagen yang diperlukan setiap hari?

Usia 20-an - 1/2 sudu sehari ( 5mg )
Di usia dua puluhan , kulit, rambut dan kuku masih muda dan sihat. Tetapi pada ketika ini pengeluaran kolagen badan kita mula menjadi perlahan , dan pada akhir puluhan kita  melihat tanda-tanda penuaan . Ia mudah pada peringkat ini untuk mengabaikan kesihatan dan pemakanan kita kerana kita sangka kesihatan kita baik. Mirae kolagen dan Vitamin C membantu untuk memperlahankan penurunan ini dalam kolagen badan dan mengekalkan gula darah yang sihat dan selera makan.


Usia 30-an - 1/2 -1 sudu sehari ( 5-10mg )
Pada tiga puluhan kita, kita mula melihat tompok penuaan , garis-garis halus pada kulit dan tekstur rambut kita mula berubah . Ini adalah disebabkan oleh penurunan dalam pengeluaran kolagen badan yang menyokong struktur kulit dan pertumbuhan rambut. Mirae Collagen akan membantu meningkatkan dan mengurangkan penghidratan tersebut.

Usia 40-an - 1 sudu sehari ( 10mg )
Apabila kita mencapai empat puluhan , kita mahu menjadi diri kita yang terbaik . Kita mungkin melihat lebih kedut, lebih bintik matahari , sakit sendi, dan rambut nipis. Bagi individu pada pertengahan untuk lewat 40-an , protein adalah lebih penting. Metabolisme dan hormon kita berubah yang menjadikan protein kolagen dan Vitamin C tambahan yang ideal. Bahan-bahan ini menyokong folikel rambut , matriks kulit, dan juga tisu sendi. Hasilnya adalah penampilan yang lebih muda dari luar dan dalam yang berasa hebat juga!

Usia 50-an dan seterusnya - 1 & 1/2 sudu sehari ( 15mg )
Lima puluhan dan seterusnya menjadi masa yang besar bagi ramai sebagai masa seolah-olah membuka dan ada hanya lebih masa untuk "saya". Menambahkan setiap hari dengan 2 sudu Mirae Kolagen akan menyediakan kira-kira 25 % daripada keperluan protein harian anda dan merupakan cara yang baik untuk melihat dan merasa yang terbaik malah bertahun-tahun anda muda. Individu dalam 50-an mereka kepada 60-an lewat perasan nada lebih tegang dan licin kulit, tompok penuaan kurang, dan rambut dan kuku yang lebih baik tekstur.



So, untuk aku yang berusia awal 30-an ni.. selama sebulan aku mencuba Mirae Collagen ni, lebih-lebih lagi mencuba sepanjang bulan puasa hari tu.. kulit terasa lebih lembab dan jangan tak tau.. aku memang ada masalah kulit akibat tersalah pakai produk. Habis naik jerawat-jerawat halus kat bahagian pipi dan dagu. Dengan Mirae Collagen, masalah tersebut telah berjaya dikurangkan. Syukur..

Bagi korang yang nak dapatkan Mirae Collagen ni, boleh dapatkan dengan menghubungi :

Whatsapp / Call : +6010-297 1228
WeChat : yensang18

Mirae Kolagen dijual dengan harga runcit iaitu RM500 untuk 2 botol.
Harga ahli dan Promosi Ramadhan & Hari Raya adalah RM364 !

till then, tatababai

What's New
Share on Google Plus

About Anil Wanina

Hi, I'm Anil. A full-time Assistant IT Analyst with passion on traveling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty, and event.

3 orang suka :

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^