Tuesday, September 1, 2015

Akhirnya... dapat juga beli tripod !


Assalammualaikum..

Dah lama mengidam nak dapatkan tripod ni.. antara salah satu sebabnya aku dah tak sanggup nak sendal kamera aku kat atas beg yang kebarangkalian akan mengakibatkan kamera aku rosak. Hukhuk.. previous case, kamera aku jatuh.. flash kamera aku rosak.. terus rasa macam tak kira... mesti cari tripod juga ni.. boleh je nak pakai monopod.. tapi ko gigih ke idak nak pegang monopod tu dengan kamera besar tu sebelah tangan.. kuangkuang....



Ni pun rasa macam nak beli kamera baru pun ada.. yang lebih mudah dihandle.. mudah masuk dalam beg dan yang penting.. ringan.. kikikii...

Tripod ni aku beli melalui http://www.11street.my/ dengan harga RM29.00 sahaja.. murah kan.. hiksss.. tazzabar nak guna tripod ni untuk next trip... 


till then, tatababai

What's New

1 comment:

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^