The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Friday, September 18, 2015

Maze Runner : The Scorch Trials


Assalammualaikum..

Siapa peminat cerita The Maze Runner? Ahah.. nak bagitau dah keluar sekuel kedua bagi Maze Runner ni tau..



Sinopsis :
Dalam bab ini seterusnya epik "Maze Runner " saga, Thomas ( Dylan O'Brien ) dan Gladers rakan-rakan menghadapi cabaran terbesar mereka iaitu mencari petunjuk mengenai organisasi misteri dan sangat terkenal dengan nama WICKED . Perjalanan mereka membawa mereka ke Scorch, landskap sepi penuh dengan halangan-halangan yang tidak dapat dibayangkan. Bekerjasama dengan pejuang , yang Gladers mengambil kuasa jauh lebih hebat WICKED dan mendedahkan rancangan mengejutkan untuk mereka semua.

Bagi yang dah pernah tengok bahagian pertama Maze Runner, pasti korang tertunggu-tunggu apa jadi dengan Thomas, Minho dan rakan-rakannya. Aku pun macam tu juga.. aku jangkakan setiap scene dalam filem ni penuh dengan debaran dan betul jangkaan aku..




Review aku :

 Dalam sekuel kedua Maze Runner ni, Thomas dan rakan-rakannya berusaha untuk keluar dari Scorch. Jalan ceritanya penuh dramatik dan mendebarkan.. setiap saat tu ada je adegan yang tak disangka dan membuatkan jantung dup dap dup dap berdebar. Dengan kehadiran zombie pasti membuatkan korang jadi macam aku..kejap kejap angkat kaki sebab rasa macam kena kejar zombie.. kikikii.. Unsur-unsur persahabatan, percintaan dan pengkhianatan turut diselitkan dalam sekuel ini dan pasti.. korang takkan sangka.. dalam persahabatan mereka yang begitu erat.. ada pengkhianatan didalamnya.. Nak tau? Kena la tengok.. ^_^

Untuk cerita ni, aku bagi :





till then, tatababai

What's New

2 comments:

  1. Adoiii ada pengkhianatan ke?? Adoii sape pulak tuh

    ReplyDelete
  2. Tak berkesempatan lagi nak tengok yang kedua nie..
    Huhuu bila laa nak pegi panggung ye..

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^