The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Monday, October 19, 2015

Hadiah dari Korea !


Assalammualaikum..

Alhamdulillah... tamat sudah perjalanan aku ke Korea baru-baru ni. Pulangnya aku dari Korea kali ni, disusuli dengan kejadian yang memberikan hadiah istimewa pada diri aku. Hihihi..

Al kisahnya, pada hari ketiga trip aku di Korea.. nak dijadikan cerita masa nak balik ke hostel.. boleh aku terskip anak tangga masa turun di laluan subway.. Dan... tadaaa...



Istimewanya hadiah ni.. sepanjang aku kat sana.. relaks je aku boleh jalan naik turun tangga siap lari-lari buat photoshoot kat Sungkyunkwan University.. Hahahahaha... padahal kalau ikutkan, memang la sakit kan.. tapi tu le.. kalau dah layan sangat sakit tu.. mau sepanjang trip aku terperuk je dalam bilik kan...

Sekali tengok balik Malaysia.. berbungkus terus... dah masuk angin encik suami kata.. ahhahaha.. angin Korea gitu... hadiah dan cenderahati istimewa dari Korea.. ^_^

till then, tatababai

What's New

2 comments:

  1. adoiiii....
    akak..akak...g urut ye....
    semoga cepat sembuh... :)

    ReplyDelete
  2. alaa cianya...dah ok ke belum kaki tu

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^