The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Thursday, October 22, 2015

Jerebu oh Jerebu !


Assalammualaikum..

Semalam baca berita semua penerbangan dari dan ke Langkawi di batalkan.. huhuh.. sekarang ni aku pun memang berada kat Langkawi.. memang teruk jerebu kat sini.. fuhh.. pedih mata aku sepanjang berkursus kat sini.. dari IPU 180, terus naik mencanak sampai 240.


semalam


Seriously, aku rasa Langkawi ni lumpuh sekejap dengan keadaan jerebu ni.. bukan apa.. dengan pelancong stranded kat airport, lepas tu dengan pelancong yang tak boleh kemana-mana sebab jerebu.. aku pegi buat aktiviti kat pulau pun nampak putih je ko ! Oh jerebu.. bilakah ia akan berakhir?


hari ini


till then, tatababai

What's New

2 comments:

  1. alhamdulillah jerebu dah hilang...datang pula musim hujan..syukur

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^