The Other Side of Me

Inspired . Plan. Travel

Follow Saya

Instagram Instagram Facebook Page Twitter

Jemput follow ye ^_^

Monthly Pageviews

Wednesday, September 14, 2016

Kekal Cergas dan Bertenaga dengan Harum Malam !


Assalammualaikum

Produk Harum Malam merupakan suplemen yang diformulasikan sebagai minuman kesihatan untuk wanita yang mengandungi ekstrak ros yang bukan sahaja dapat membantu menangani masalah bau badan, tetapi juga dapat membantu menyihat, menyegar badan. Sebagai seorang wanita yang telah berkahwin, haruslah Keknil menjaga kebersihan dan kesihatan diri agar lebih cergas dan bermaya ketika membuat kerja-kerja di pejabat dan di rumah. Tak nak la balik kerja je terus longlai dan lemah lutut. Haaa.. tak bagus untuk keharmonian rumahtangga tu.


Jadi Keknil telah mencuba produk keluaran Millennial Gen ini bagi membantu Keknil terus bertenaga dan kekal sihat sepanjang menjalani kehidupan seharian. Hari ni genap 2 minggu Keknil mencuba produk Harum Malam ni, dan suprise sangat.. kalau sebelum ni rutin harian Keknil pegi kerja, balik kerja, lepas tu sampai rumah.. lahaii.. badan rasa letih lesu sangat.. tidur pun lambat sebab siapkan kerja-kerja blog kan.. esok pagi bangun.. Hahh.. mata panda !Husband pun tegur, kenapa la muka pucat macam orang kerja kontrak.. Hahahhaa


Selepas Keknil mengamalkan Harum Malam ni, kehidupan Keknil memang jauh berbeza. Rutin harian Keknil juga berubah 150 darjah.. Pergi kerja parking jauh-jauh, jalan dengan penuh semangat masuk ke pejabat.. kemudian balik kerja pula, terus bersiap untuk masak makan malam untuk keluarga.. lepas tu ke studio untuk menjalani rutin Zumba dan balik rumah jam 10.00 malam, masih segar lagi mata. Boleh la siapkan entry blog sepam dua. Hahhh.. nampak tak kat situ betapa produk Harum Malam ni memberi kesan terbaik buat Keknil.


Jadi, perkara baik eloklah dikongsi bersama. Keknil nak share dengan korang apa produk Harum Malam ni mampu kembalikan keceriaan dan kecergasan dalam hidup korang.

Siapa yang boleh minum produk Harum Malam?

Wanita yang telah berkahwin
√ Anak dara
√ Wanita dalam pantang
√ Ibu yang sedang menyusukan anak
√ Warga emas berusia 50 tahun ke atas

Selain dari apa yang Keknil alami dalam tempoh 2 minggu ni, ada banyak lagi kelebihan jika korang mengamalkan produk ni. Apa khasiatnya tu?

  • Ia membantu untuk menyegar dan menyihatkan badan 
  •  Menaikkan seri wajah 
  •  Menghilangkan bau badan dan mulut 
  •  Melegakan panas badan 
  •  Menegangkan payudara dan mengencangkan otot kewanitaan 
  •  menambah keharmonian suami isteri 
  •  menyihatkan rahim serta mengetatkan dan menganjalkan vagina 
  •  Mengurangkan tekanan dan stress

See... banyak betul khasiatnya, sebab tu Keknil bertenaga je dari pagi sampai malam. Tak rugi mencuba dan kalau korang nak cuba, kena cuba sekurang-kurangnya 2 minggu tau.. bukan hari ni cuba, esok dah terus dapat result tau... perkara-perkara macam ni ada prosesnya.. dari penyingkiran toksin dalam badan dan seterusnya membantu mengekalkan khasiat untuk tubuh badan.



Cara pengambilannya juga sangat mudah iaitu 1 sudu sebelum sarapan dan 1 sudu sebelum tidur. Tak perlu bancuh dengan air atau tambah perisa sebab minuman ini sendiri dah cukup sedap untuk diminum begitu sahaja.

Beauty Tips : Pastikan korang guna sudu plastik untuk minum Harum Malam ni bagi mengelakkan khasiatnya hilang. ^_^
Tak perlu ragu tentang isi kandungannya 100% ramuan asli kerana ianya mengandungi campuran ekstrak ros, sirih, buah tin, kismis, madu, gogi, limau purut, kayu serapat, buah delima, manjakani, pueraria lobata, pueraria mirifica, strawberi dan senna.

Dengan isipadu 250ml sebotol, ia mampu bertahan paling minimum 2  minggu jika diminum berterusan.

Sebelum korang start consume Harum Malam ni, pastikan korang tidak minum minuman berais ye. Barulah nampak kesannya. Dan produk Harum Malam ini tidak boleh diminum oleh ibu mengandung.

Pastikan produk Harum Malam yang korang beli tu adalah yang asli ye.. maklum la sekarang ni banyak produk yang palsu. Rupabentuk sama tapi bila rasa, lain macam je. Haa.. tu bahaya tu..

Macam mana nak kenalpasti produk Harum Malam yang asli?

Mudah sahaja. Produk Harum Malam yang asli terdapat Hologram dan barcode label untuk korang scan dan pastikan yang ori sebelum beli tau..






Selain pengalaman Keknil sendiri, banyak lagi pengalaman pengguna produk Harum Malam yang lain. Kebanyakannya memberikan testimoni yang positif tentang kesan penggunaannya. Tapi korang kena ingat ye.. lain orang, lain kesannya. Ada yang berkesan cepat, ada yang berkesan lambat.. ^_^






Bagi korang yang ingin mendapatkan produk Harum Malam ni, bolehlah hubungi maklumat seperti di bawah. Harganya pun murah dan boleh dijadikan sebagai suplemen harian.


Millennial Gen Sdn Bhd

Laman Web : 

Facebook :

Instagram :

Harga :
RM33 (Semenanjung Malaysia)
RM39 (Sabah & Sarawak)
Isipadu : 250 ml
* Tidak termasuk kos penghantaran

till then, tatababai

2 comments:

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^