Cegah Pigmentasi dengan Safi Rania Gold Teknologi Beetox

Assalammualaikum

Khasiat madu memang tidak dapat dinafikan lagi malah seringkali digunakan dalam penghasilan kebanyakan produk. Jangan tak tau, banyak khasiat madu lebah ni (bukan madu tiga ye), malah bisa lebah berupaya untuk meningkatkan keanjalan kulit dan memberikan wajah yang gebu gebas.


Kalau korang penah dengar 'botox', bisa lebah mempunyai ransangan seumpamanya kerana sifatnya yang meransang penghasilan kolagen secara semulajadi pada wajah.

Safi Rania sangat memahami impian setiap wanita untuk sentiasa kelihatan muda sepanjang masa, jadi Safo Rania Gold, rangkaian Halal No 1 di Malaysia membawa solusi anti penuaan dengan sentuhan emas Teknologi Beetox.


Mengambil inspirasi daripada gabungan kecanggihan teknologi dan keajaiban alam semulajadi, Safi Rania Gold memperkenalkan Nano Gold 24K dengan Teknologi Beetox. Nano Gold 24K bersulamkan amino peptide memberikan aksi berganda bagi meningkatkan proses sistesis kolagen I dan III dan meningkatkan penghasilan kolagen 2 kali ganda.


Hasil dari teknologi ini, ia bukan sahaja menguatkan struktur dalaman kulit dengan mengaktifkan pengeluaran kolagen, formulasi ini juga boleh merawat dan menghalang penuaan dan hasilnya tekstur wajah akan kelihatan muda remaja secara semulajadi.

Antara bahan² aktif yang terkandung di dalamnya adalah Vitamin C, NutriBright Complex yang berkesan melawan pigmentasi dalam masa 2 bulan sahaja disamping mencerahkan tona kulit dan meningkatkan seri pada wajah. Serum yang diadun dengan pati minyak dan aqua  phase yang membantu menyegarkan kulit agar lebih licin dan lembut. Kandungannya mampu mencegah 5 jenis pigmentasi seperti :


  • Age spot
  • UV spot
  • Glycation spot
  • Acne dark spot
  • Pigment spot


Untuk wajah yang sempurna, bersihkan dan gunakan pelembab sepanjang hari bagi memberikan efek wajah yang berseri sempurna. Skrub wajah sekurang²nya seminggu sekali dan gunakan UV Protector untuk melindungi kulit dari sinaran matahari.



Formulasinya yang tidak melekit dan mudah diserap serta baunya yang wangi seharum madu lebah menjadikan ia rasa selesa dan tenang pada kulit.

till then, tatababai
Share on Google Plus

About Anil Wanina

Hi, I'm Anil. A full-time Assistant IT Analyst with passion on traveling. Write about travel, lifestyle, parenting, food, beauty, and event.

7 9 orang peminat :

  1. Fiza pernah guna safi masa zaman sekolah dulu, yang penutup hijau tu.memang bestt sangat muka . Yang safi rania ni belum pernah cuba lagi, tapi baca feedback ramai yang kata bagus :)

    ReplyDelete
  2. Pernah guna Safi rania gold..suka serum ngan face mist dia..best...tp biasa la SA suka tukar2

    ReplyDelete
  3. Pernah juga guna Safi nie dulu, sekarang ada teknologi Beetox pulak ye..

    ReplyDelete
  4. Produk safi ni dr zaman ana belajar lg ana dah pakai. Best sgt. Sesuai dgn kulit ana. Harga pun berpatutan. Skrg ni dah ada safi rania gold kan. Lagi lah best

    ReplyDelete
  5. Safi rania ni jimat sngt..harga pun xmahal mana

    ReplyDelete
  6. Sebenarnya mama suka Safi Rania no. Cuma sekarang aje baru berubah ke produk lain

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen dengan berhemah.. tqqq ^_^